Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
En iyi plan olarak değerlendirilebilecek bazı uygulamalar şunlardır:
- Todoist: Minimalist tasarımı ve iş birliği özellikleriyle dikkat çeken, yapılacaklar listesi yönetimi için ideal bir uygulamadır 13.
- Trello: Kanban panoları ve görev yönetimi otomasyonu sunan, ekiplerle iş birliği yapmayı kolaylaştıran bir günlük planlayıcıdır 24.
- Google Keep: Notlar, sesli kayıtlar ve konum bazlı hatırlatıcılar sunan, hem Android hem de iOS cihazlarda kullanılabilen çok fonksiyonlu bir uygulamadır 13.
- Things 3: Hem iş hem de özel hayattaki yapılacakların düzenini sağlayan, basit arayüze sahip bir uygulamadır 1.
- Notion: Kanban tahtaları, hatırlatıcılar ve veri tabanları sunan, günlük işleri organize etmek için hayati önem taşıyan bir zaman yönetimi uygulamasıdır 14.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: