EKİP Portalda hangi bilgiler bulunur?
EKİP Portal'da bulunan bilgiler şunlardır: 1. Kişisel Bilgiler: İletişim bilgileri, sicil bilgileri, eğitim bilgileri, izin bilgileri, hizmet puanı, maaş ve ek ödeme bilgileri, hizmet belgesi. 2. Sağlık Tesisi Yönetimi: Atama, kadro, terfi, ihtisas, disiplin gibi modüller. 3. Metin, Fotoğraf ve Video Paylaşımı: Platform üzerinde metin, fotoğraf veya video paylaşımı yapılabilir. 4. Mesajlaşma ve Anketler: Yazılan mesajlar düzenlenebilir, silinebilir, başkalarının mesajları beğenilebilir ve anketlere katılıp fikir beyan edilebilir. 5. Sesli ve Görüntülü Görüşme: Konferans tanımlanabilir, interaktif eğitim düzenlenebilir ve düzenlenen eğitimlere dahil olunabilir. 6. Konu Bazlı Gruplar: Konu bazlı gruplar oluşturarak bu gruplarda etkinlik bazlı paylaşımlar yapılabilir. Ayrıca, sadece hekimlerin yapabileceği işlemler arasında radyolojik görüntü ekleme, vaka paylaşımı, tanı takibi ve paylaşımı, randevu takvimi görüntüleme yer alır.
EKİP Portalda hangi bilgiler bulunur?