Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
E-ticarette filtreleme yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Relevant Filtreleme Kriterleri Belirleme: Ürün özelliklerine, fiyat aralığına, markalara, kullanıcı değerlendirmelerine ve diğer ilgili kriterlere göre filtreleme seçenekleri sunulmalıdır 12.
- Kullanıcı Dostu Arayüz: Filtreleme seçenekleri basit, anlaşılır ve görsel olarak çekici bir dilde olmalıdır 13.
- Çoklu Filtreleme: Müşterilerin birden fazla kriteri aynı anda kullanabilmelerine olanak tanınmalıdır 13.
- Akıllı Öneriler: Popüler filtreleri öne çıkarmak ve müşterilerin geçmiş alışverişlerine göre kişiselleştirilmiş öneriler sunmak faydalıdır 13.
- Mobil Uyumluluk: Filtreleme özelliklerinin mobil cihazlarda da sorunsuz çalışması sağlanmalıdır 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: