Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
E-ticarette farklı görsel kullanımları şunlardır:
- Ürün görselleri 135. Yüksek kaliteli, profesyonel görseller ürünün çekiciliğini artırır ve satın alma kararlarını etkiler 135.
- 360 derece fotoğraflar 25. Ürünün her açısını görmek isteyen kullanıcılar için uygundur 5.
- GIF (hareketli fotoğraflar) 2. Kullanıcıların ilgisini çekmek için kullanılır 2.
- Videolar 25. Ürün tanıtım videoları, eğlenceli videolar veya öğretici videolar sıklıkla tercih edilir 25.
- Emojiler (ikon, simge, sembol) 2. Sayfa yönlendirmeleri ve buton yönlendirmeleri için kullanılır 2.
- Kullanıcı tarafından oluşturulan içerikler 5. Sosyal medya paylaşımlarını veya kullanıcıların ürünlerle çektiği fotoğrafları sitede sergilemek, sosyal kanıt sağlar ve ürünlere olan güveni artırır 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: