Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
E-ticaret sitelerinde kullanılabilirlik, kullanıcıların siteyi ne kadar kolay ve etkili bir şekilde kullanabildiklerini ifade eder 5.
Bu kavram, dört ana elemente dayanır:
- Kullanılabilirlik 1. Ürün satın alma, iletişim bilgilerine ulaşma ve içeriği kolayca okuyabilme gibi eylemlerin ne kadar kolay olduğu 1.
- Değer 1. Sitenin müşterilerin ihtiyaçlarını ne kadar iyi karşıladığı 1.
- Uyumluluk 1. E-ticaret sitesine ulaşımın ne kadar kolay olduğu, mobil versiyonun olması ve her cihazdan erişilebilir olması 1.
- Arzu edilebilirlik 1. Sitenin müşteri için ne kadar uygun, ilgi çekici ve memnun edici olduğu 1.
Kullanılabilirlik, e-ticaret sitelerinin başarısını artırmak için önemli bir faktördür 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: