Buradasın
E-ticaret lojistiği nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
E-ticaret lojistiği, çevrimiçi siparişlerin alınması, depolanması, paketlenmesi ve müşterilere ulaştırılması süreçlerini içerir 15. Bu süreç genellikle şu adımlardan oluşur:
- Ürünlerin Depoya Girişi: Tedarikçilerden gelen ürünler kontrol edilir, barkodlanır ve stok sistemine girilir 1.
- Siparişin Alınması: Web sitesi veya pazaryerleri üzerinden alınan siparişler otomatik olarak işlenir 1.
- Siparişin Hazırlanması: Depo görevlileri, müşteri taleplerine göre ürünleri belirler, toplar ve paketler 1.
- Kargolama: Ürünler, seçilen kargo firmasıyla müşteriye ulaştırılır 1.
- Teslimat ve İade: Ürünlerin hasarsız ve zamanında ulaşması sağlanır, müşteri memnuniyeti için kolay iade süreçleri sunulur 15.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: