Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
E-pazarlama çeşitleri şunlardır:
- Arama Motoru Optimizasyonu (SEO): Web sitesinin arama motorları tarafından daha rahat anlaşılmasını sağlamak üzere arama motoru kriterlerine uygun hale getirilmesi 13.
- E-posta Pazarlaması: Ticari metinlerin veya multimedya mesajlarının e-posta yoluyla hedef kitleye gönderilmesi 14.
- Sosyal Medya Pazarlaması: Sosyal ağlar, bloglar ve diğer sosyal medya araçları kullanılarak ürün veya hizmetin tanıtılması 14.
- Viral Pazarlama: Marka ve ürün bilgilerinin internet ortamındaki sosyal medya mecralarında yayılması 13.
- İçerik Pazarlaması: Yazı, ses, fotoğraf, video gibi içeriklerin hedef kitlenin dikkatini çekmek ve marka bilinirliğini artırmak için kullanılması 14.
- Satış Ortaklığı Pazarlaması: Ürün veya hizmetin elektronik ortamda pazarlamasında aracılık edenlerin satış üzerinden komisyon elde etmesi 13.
- Yeniden Pazarlama: Bir internet kullanıcısının bir siteyi ziyaret edip ayrıldıktan sonra o sitedeki ürün ile ilgili reklamların ziyaret ettiği diğer sitelerde kendisine gösterilmesi 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: