• Buradasın

    E logo e fatura portal nedir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    eLogo e-Fatura Portalı, Logo Yazılım tarafından sunulan bir dijital iş yönetimi platformu olan eLogo Portal'ın bir parçasıdır 3.
    eLogo Portal, işletmelerin dijital dönüşüm süreçlerini kolayca yönetmelerini sağlar ve e-fatura, e-arşiv, e-irsaliye, e-defter gibi e-dönüşüm hizmetlerinin hızlı ve güvenli bir şekilde düzenlenmesini, gönderilmesini ve saklanmasını mümkün kılar 13.
    eLogo genellikle küçük ve orta ölçekli işletmeler (KOBİ'ler) tarafından tercih edilmektedir 3. Ancak, zaman ve para tasarrufu sağlamak isteyen tüm şirketler bu platformdan faydalanabilir 3.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    E logo e-fatura nasıl kullanılır?

    eLogo e-Fatura kullanmak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir: 1. Mali Mühür Alımı: e-Fatura kullanabilmek için Mali Mühür Sertifikası alınmalıdır. 2. e-Fatura Başvurusu: e-Fatura gov.tr adresinden Gelir İdaresi Başkanlığı'na başvuru yapılmalıdır. 3. eLogo ile İletişim: eLogo uzmanları ile iletişime geçilerek süreç hakkında destek alınmalıdır. 4. eLogo Hesabına Giriş: efatura.elogo.com.tr adresinden hesap bilgileri ile giriş yapılarak e-Fatura göndermeye ve almaya başlanabilir. eLogo e-Fatura ile şu işlemler yapılabilir: faturalama ve muhasebe süreçlerinin hızlandırılması; elektronik ortamda güvenli bir şekilde fatura saklanması; cari hesap takibi yapılması. eLogo e-Fatura kullanımı ile ilgili daha fazla bilgi için eLogo'nun destek hattına başvurulabilir.

    E fatura portal iptal talebi nasıl yapılır?

    E-fatura portal iptal talebi oluşturmak için aşağıdaki adımlar izlenir: 1. efatura.gov.tr adresinden "Fatura İptali" bağlantısına tıklanır. 2. İndirilen imzalama aracı çalıştırılır ve yeni bir sayfadan e-fatura iptal portalı açılır. 3. "e-Fatura İptal Portalı uygulamasına giriş yapmak için tıklayınız" sekmesine tıklanır ve e-Fatura İptal Portalı açılır. 4. "Fatura İptal Talebi Oluşturmak İçin Tıklayınız" seçeneğine tıklanır. 5. Fatura bilgileri, ödenecek tutar ve kart bilgileri doldurulur. 6. "Talep Oluştur" butonuna tıklanır. İptal talebinin onaylanabilmesi için, gönderilen e-fatura iptaline alıcının onay vermesi gerekmektedir. E-fatura iptal portalı haricinde yapılan iptal işlemleri sistemden takip edilemeyeceği için belgelerin ilgili mükellef tarafından muhafaza edilmesi gerekmektedir. E-fatura iptal portalı üzerinden işlem yapabilmek için mali mühür kartı ve Gelir İdaresi Başkanlığınca hazırlanan imzalama aracının kullanılması gerekmektedir. Daha fazla bilgi ve destek için Gelir İdaresi Başkanlığı'nın efatura@gelirler.gov.tr adresine başvurulabilir.

    e-Fatura portalına giriş nasıl yapılır?

    e-Fatura portalına giriş yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Tarayıcıya https://portal.efatura.gov.tr/efatura internet adresini yazın. 2. Ekranda gelen "Elektronik imza uygulaması başarı ile yüklendi. Elektronik imza ile sisteme giriş işlemine başlamak için aşağıdaki butonu tıklayınız." bilgilendirme butonuna tıklayın. 3. Test portaline erişmek için https://test.efatura.gov.tr/efatura/ adresine gidin ve kullanıcı kodu ve şifre ile giriş yapın. 4. "Başla" butonuna tıkladıktan sonra mali mühür sertifikasını barındıran USB kart okuyucusunu seçin ve mali mühür/elektronik imza sertifikasının şifresini girin. 5. Şifre girilip "Tamam" butonuna tıklandıktan sonra Java security güvenlik uyarısı gelecektir, burada "NO (hayır)" butonuna tıklayın. 6. Karşınıza gelen ekranda kullanmak istediğiniz sertifikayı seçip "Tamam" butonuna basın. Ayrıca, e-fatura portalına giriş için Java'nın (JRE) en az 1.6 versiyonunun bilgisayarınızda yüklü olması gerekmektedir.

    E-fatura portalında hangi işlemler yapılır?

    E-fatura portalında yapılan bazı işlemler: Fatura oluşturma, gönderme ve alma. Taslak faturaları kaydetme. Gönderilen faturaları arşivleme. Gelen faturaları arşivleme. Adres defteri oluşturma. E-fatura portalını kullanmak için Gelir İdaresi Başkanlığı'na (GİB) kayıt yaptırmak gereklidir.

    E fatura destek forumu nedir?

    E-Fatura Destek Forumu, Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından yönetilen ve e-fatura, e-irsaliye, e-defter gibi e-dönüşüm belgeleri konusunda mükelleflere destek sağlamak amacıyla oluşturulmuş bir platformdur. Mükellefler, bu forumda sorularını sorabilir, bilgilerini paylaşabilir ve diğer kullanıcıların sorularına cevap verebilirler. E-Fatura Destek Forumu'na forum.efatura.gov.tr adresinden ulaşılabilir.

    E portal fatura kaç gün içinde kesilir?

    E-fatura, malın teslim edildiği veya hizmetin verildiği tarihten itibaren en fazla 7 gün içinde düzenlenmelidir. Bu süre, gün olarak belirtildiğinden, sürenin başladığı gün hesaba dahil edilmez ve süre son günün mesai sonunda biter.

    Logo e-fatura nasıl alınır?

    Logo e-fatura almak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir: 1. Mali Mühür veya E-İmza Temini: Kurumsal firmalar için mali mühür, şahıs firmaları için e-imza alınmalıdır. 2. Gelir İdaresi Başkanlığı (GİB) Başvurusu: GİB internet sitesi üzerinden e-fatura başvurusu yapılır ve GİB portalında bir kullanıcı hesabı oluşturulur. 3. Entegratör Seçimi: Özel entegrasyon yöntemi seçilirse, eLogo gibi GİB tarafından yetkilendirilmiş bir entegratörden hizmet alınır. 4. Sözleşme İmzalama: Entegratör tarafından gönderilen sözleşme.exe dosyası çalıştırılıp, mali mühür ile imzalanarak hesap aktif hale getirilir. 5. Onay Bekleme: Gerekli imza işlemleri tamamlandıktan sonra Gelir İdaresi Başkanlığı'nın onay mesajı beklenir. Daha detaylı bilgi ve destek için Logo İşbaşı danışmanları ile iletişime geçilebilir.