Buradasın
E-imza ile e-Çed başvurusu nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
E-imza ile e-ÇED başvurusu yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Çevrimiçi ÇED Süreci Yönetimi Sistemi (e-ÇED) platformuna kullanıcı adı ve şifre ile giriş yapılır 3.
- Başvuru bilgileri ve gerekli belgeler (Ek-3A, Ek-3B ve Ek-3C) elektronik ortamda yüklenir 1.
- Başvuru, yetkili mercie elektronik veya mobil imza ile sunulur 1.
Ek-1 ve Ek-2 listelerinde yer alan işletmeler için başvuru, çevre danışmanlık firmaları veya çevre yönetim birimi tarafından yapılabilir 1.
Detaylı bilgi ve destek için Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı'nın ilgili birimlerine başvurulabilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: