ADÜ'de e-imza nasıl alınır?
ADÜ'de e-imza almak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir: 1. EBYS Koordinatörlüğü'ne Başvuru: E-imza talebi, EBYS Koordinatörlüğü'ne iletilir. 2. TÜBİTAK Kamu Sertifikasyon Merkezi'ne Ön Sipariş: Koordinatörlük, Tübitak Kamu Sertifikasyon Merkezi'ne ön sipariş açar. 3. Başvuru Formunun Doldurulması: Kamu Sertifikasyon Merkezi, ilgili personelin .adu uzantılı kurumsal e-posta adresine bir başvuru formu gönderir. 4. Başvuru Türleri: Başvuru, e-imzalı veya ıslak imzalı olarak tamamlanabilir. 5. Belgelerin Gönderilmesi: Islak imzalı form, yazıcıdan A4 kağıdına dikey olacak şekilde çıkartılır, mavi tükenmez kalem ile imzalanır ve Kamu Sertifikasyon Merkezi'ne posta yoluyla gönderilir. 6. E-İmza Üretimi ve Teslimi: Tübitak Kamu Sertifikasyon Merkezi, e-imza üretimini gerçekleştirir ve başvuru sahibinin bildirdiği iletişim adresine özel kurye ile gönderir. Not: E-imza, öğretim üyeleri, öğretim görevlileri (Araştırma Görevlileri hariç) ve imza yetkisi olan idari personel (Şef ve Memur hariç) için temin edilmektedir.
ADÜ'de e-imza nasıl alınır?