Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
E-Fatura arıza bildirimi için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Gelir İdaresi Başkanlığı'na (GİB) dilekçe ile başvuru: Sistemdeki kesinti ve bakım çalışmalarının tarihleri belirtilerek hazırlanan dilekçe, posta yoluyla veya e-posta ile GİB'e gönderilmelidir 3. Adres: Gelir İdaresi Başkanlığı Denetim ve Uyum Yönetimi Daire Başkanlığı, Yeni Ziraat Mahallesi Etlik Cad. No: 16, 06110 Dışkapı/ANKARA 3. E-posta adresi: efatura@gelirler.gov.tr 3.
- Portal yöntemi kullanıcıları için geçici kullanıcı adı ve şifre talebi: Mali mührü arızalanan ve portal yöntemi ile e-Fatura uygulamasından yararlanan mükellefler, GİB'den portal uygulamasına girebilmeleri ve kendilerine düzenlenen faturalara erişebilmeleri için geçici kullanıcı adı ve şifre talep edebilirler 12.
Ayrıca, e-Fatura gönderiminde teknik bir hata alındığında, 444 84 82 numaralı çağrı merkezine başvurarak çözüm talep edilebilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: