Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
E-Devlet'e kayıt olmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Gerekli belgelerin hazırlanması 4. E-Devlet şifresi almak için nüfus cüzdanı, pasaport veya ehliyet gibi üzerinde T.C. kimlik numarası bulunan bir kimlik belgesi hazırlanmalıdır 4.
- PTT şubesine gidilmesi 4. Belgeler hazırlandıktan sonra en yakın PTT şubesine gidilmelidir 4.
- Kimlik doğrulaması yapılması 4. PTT şubesinde kimlik belgeleri teslim edildikten sonra sistemde kayıtlı olan telefon numarasına bir doğrulama kodu gönderilir 4. Bu kod ile kimlik doğrulaması yapılır ve e-Devlet şifresi almaya hak kazanılır 4.
- Şifre alınması 4. Şifre almak için gidilen PTT şubesi, şifre kartı karşılığında belirli bir ücret talep edebilir 4. Bu ücret ödendikten sonra e-Devlet şifresi alınır 4.
- Türkiye.gov.tr adresine giriş yapılır 34.
- Giriş ekranında uygun olan seçenekle sisteme giriş yapılır 4.
- Telefon numarası veya T.C. kimlik numarası gibi istenen bilgiler eksiksiz doldurulur 4.
- Ekranda çıkan kod ile PTT şubesine gitmeden şifre oluşturulur 4.
E-Devlet şifresini mobil imza, elektronik imza veya internet bankacılığı kullanarak da almak mümkündür 34.
E-Devlet şifresi alma süreciyle ilgili daha detaylı bilgiye aşağıdaki kaynaklardan ulaşılabilir:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: