• Buradasın

    Dsmart üyelik taahhütlü mü?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    D-Smart üyelikleri genellikle 12 veya 24 ay taahhütlü olarak sunulmaktadır 12.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:
  • Konuyla ilgili materyaller

    Dsmart taahhütlü cihaz iade edilmezse ne olur?
    D-Smart taahhütlü cihaz iade edilmezse, kullanıcı adına donanım bedeli faturalanır. Bu bedel, aboneliğin türüne göre değişiklik gösterir: - Eve kadar fiber aboneleri için 250 TL. - Kablolu modem için 30 TL. - Kablosuz modem için 75 TL. - VDSL modem için 180 TL. Ayrıca, modem ile birlikte teslim edilen ekipmanın iade edilmemesi durumunda, adaptör için 10 TL, Ethernet kablosu için 1 TL ve telefon kablosu için 1 TL ek ücretler de faturaya eklenir.
    Dsmart taahhütlü cihaz iade edilmezse ne olur?
    Dsmart üyelik nasıl yapılır?
    D-Smart üyeliği için üç farklı yöntem bulunmaktadır: 1. İnternet Üzerinden: D-Smart'ın resmi web sitesine (www.dsmartgo.com.tr) giderek "Üye Ol" butonuna tıklayın. 2. Müşteri Hizmetleri Üzerinden: 0850 266 0 266 numaralı D-Smart Müşteri Hizmetleri'ni arayarak üyelik işlemleri hakkında bilgi alın ve müşteri temsilcisine bağlandıktan sonra üyelik işlemini tamamlatın. 3. D-Smart Bayileri Üzerinden: Size en yakın D-Smart bayisini bulup giderek başvuru yapın.
    Dsmart üyelik nasıl yapılır?
    D-Smart üyeliği bitince ne olur?
    D-Smart üyeliği bitince şu durumlar gerçekleşir: 1. Donanım İadesi: Üyelik sonlandırıldığında, varsa mülkiyeti muhafaza kaydıyla teslim edilen modem gibi tüm donanımların 7 gün içinde yetkili satıcı veya bayilere iade edilmesi gerekmektedir. 2. Yayın Erişimi: Üyelik bitince sadece ücretsiz (FTA) olan kanallar izlenebilir. 3. Abonelik Sözleşmesi: Abonelik sözleşmesine online işlemlerden veya D-Smart müşteri hizmetlerinden ulaşılabilir.
    D-Smart üyeliği bitince ne olur?
    D-Smart taahhüt yenileme nasıl yapılır?
    D-Smart taahhüt yenileme işlemi için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz: 1. Online İşlemler: D-Smart'ın online işlemler sayfasına giriş yaparak kampanya, taahhüt ve internet kota kullanım bilgilerinizi görüntüleyebilirsiniz. 2. Müşteri Hizmetleri: 0850 266 00 00 numaralı D-Smart müşteri hizmetlerini arayarak taahhüt yenileme hakkında bilgi alabilir ve işlemi gerçekleştirebilirsiniz. 3. Bayiler: Size en yakın D-Smart bayisine giderek taahhüt yenileme talebinizi iletebilirsiniz.
    D-Smart taahhüt yenileme nasıl yapılır?
    Dsmart iptal edince cihaz ne olacak?
    D-Smart aboneliğinizi iptal ettiğinizde, uydu alıcısını ve modemi D-Smart'a geri iade etmeniz gerekmektedir. Cihazları iade etmek için: 1. İstanbul'da bulunan D-Smart bayilerine veya Şişli, Bağcılar, Üsküdar ve Kadıköy'deki D-Smart merkezlerine giderek teslim edebilirsiniz. 2. Diğer illerde D-Smart yetkili satıcılarına veya anlaşmalı kargo şirketlerine cihazları teslim edebilirsiniz. 3. D-Smart'tan temin edeceğiniz iade etiketini cihazların üzerine yapıştırıp anlaşmalı kargo şirketlerine gönderebilirsiniz. Cihazları 15 gün içinde iade etmezseniz, D-Smart sözleşme gereği cezai işlem uygulayabilir.
    Dsmart iptal edince cihaz ne olacak?
    D'smart üyelik iptali nasıl yapılır online?
    D-Smart üyelik iptali için online olarak üç farklı yöntem bulunmaktadır: 1. E-Devlet Üzerinden: E-Devlet sistemine giriş yaparak "Abonelik Fesih Başvurusu" hizmetini seçip abonelik bilgilerinizi girerek iptal işlemini gerçekleştirebilirsiniz. 2. D-Smart Çağrı Merkezini Arayarak: 0850 266 0 266 numaralı müşteri hizmetlerini arayarak iptal talebinizi iletebilirsiniz. 3. D-Smart Online İşlem Merkezi: D-Smart online işlem merkezine girip "Abonelik İşlemleri" sekmesinden "Abonelik İptali" butonuna tıklayarak iptal işlemini tamamlayabilirsiniz.
    D'smart üyelik iptali nasıl yapılır online?