Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
DocuSign ile sözleşme imzalamak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Hesap Oluşturma: DocuSign web sitesinden yeni bir hesap oluşturun veya Microsoft hesabınızla giriş yapın 12.
- Belgeyi Yükleme: DocuSign hesabınıza giriş yaptıktan sonra, imzalamak istediğiniz belgeyi bilgisayarınızdan veya bulut depolama hizmetinden yükleyin 13. Belge, PDF, Word veya Excel gibi yaygın formatlarda olmalıdır 1.
- Alıcıları Ekleme: Sözleşmeyi imzalayacak kişilerin e-posta adreslerini ekleyin 23. Gerekirse konuyu ve mesajı yazın 1.
- İmza Alanlarını Ekleme: DocuSign etiketlerini kullanarak belgede imza gereken yerleri belirtin 1.
- "Gönder" Düğmesine Tıklama: Tüm ayarlar tamamlandıktan sonra "Gönder" düğmesine tıklayarak belgeyi alıcılara postalayın 13.
Alıcılara, belgeleri imzalamalarını hatırlatan hatırlatıcılar ayarlamayı unutmamak önemlidir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: