Buradasın
Dijital pazarlamada hangi bütçe kullanılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Dijital pazarlamada kullanılan bazı bütçe kalemleri şunlardır:
- SEO çalışmaları 15. Anahtar kelime rekabet oranı ve yapılacak çalışmalara göre değişen bir bütçe gerektirir 1.
- Dijital reklamlar 25. Google Ads, LinkedIn Ads, META Ads gibi platformlarda reklam vermek için kullanılır 25.
- Sosyal medya reklamları 5. Instagram, Facebook, LinkedIn gibi platformlarda hedef kitleye ulaşmak için kullanılır 5.
- E-posta pazarlaması 15. Belirli bir kitleye toplu e-posta göndermek için kullanılır 15.
- İçerik pazarlaması 5. Blog yazıları, videolar, infografikler gibi içerikler oluşturmak için kullanılır 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: