Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Dijital pazarlamacının verebileceği bazı OKR (Hedefler ve Anahtar Sonuçlar) örnekleri:
- Web sitesi gelirini artırmak: Hedef olarak web sitesi gelirini belirli bir oranda artırmak belirlenebilir 3. Anahtar sonuçlar ise, örneğin, yılı %20 daha fazla gelirle kapatmak olabilir 3.
- Kullanıcı deneyimini iyileştirmek: Hedef, kullanıcı deneyimini geliştirmek olabilir 3. Anahtar sonuç olarak, tıklama sayısını artırmak geçerli bir seçenek olabilir 3.
- Müşteri potansiyelini artırmak: Hedef, müşteri potansiyelini yükseltmek olabilir 5. Anahtar sonuç olarak, firma ziyaretlerini %20 artırmak belirlenebilir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: