Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
CRM (Customer Relationship Management), müşteri ilişkilerini yönetmek ve optimize etmek için kullanılan bir strateji ve yazılım sistemidir 12. CRM'nin yaptığı işler şunlardır:
- Müşteri Verilerinin Yönetimi: Müşteri iletişim bilgileri, satın alma geçmişi ve geri bildirimler gibi verilerin toplanması, düzenlenmesi ve analiz edilmesi 13.
- Satış ve Pazarlama Otomasyonu: Satış süreçlerinin planlanması, potansiyel müşteri adaylarının takibi ve pazarlama kampanyalarının etkinliğinin ölçülmesi 14.
- Müşteri Hizmetleri: Müşteri şikayetlerinin ve taleplerinin daha verimli şekilde çözülmesi, müşteri memnuniyetinin artırılması 13.
- İş Süreçlerinin Entegrasyonu: Diğer iş yazılımları ve veri kaynaklarıyla entegre çalışarak veri akışını kolaylaştırmak 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: