Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
CRM'de cari hesap eklemek için genellikle üç farklı yöntem kullanılır:
- "Yeni" butonu ile ekleme: Gelen ekranda gerekli bilgileri doldurup "Kaydet + Kapat" butonuna tıklanır 1.
- "Cari Hesabı Hızlı Giriş" butonu ile ekleme: Bu buton ile açılan ekrandan yeni cari hesap girişi yapılır 1.
- "Şablon yükle" seçeneği ile toplu yükleme: Excel formatında hazırlanmış şablon dosyasını yükleyerek cari hesapları toplu olarak eklemek mümkündür 13.
Ayrıca, bazı CRM sistemlerinde cari hesap eklemek için aşağıdaki adımlar da izlenebilir:
- Formeras CRM: Sol ana menüdeki "Firmalar" sekmesinde yer alan "Yeni Firma" butonuna tıklayarak yeni firma kaydı oluşturulur 3.
- Microsoft Dynamics 365: Mevcut müşteri verilerini girerek, satış işlem hatlarını hazırlayarak ve takip e-postaları gibi rutin görevleri otomatikleştirerek temel bilgilerle başlanır 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: