• Buradasın

    Champs CX ne iş yapar?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Champs CX, şirketlerin müşteri deneyimini iyileştirmek için küresel bir yetenek ağıyla çalışan bir platformdur 123.
    Başlıca hizmetleri:
    • Müşteri desteği 23. Telefon, yüz yüze veya çevrimiçi müşteri hizmetleri 23.
    • Telesatış 23.
    • Hesap yönetimi 23.
    • Veri girişi 23.
    • Sosyal medya yönetimi 23.
    Ayrıca, yapay zeka destekli yetenek değerlendirme ve eşleştirme sistemleri kullanarak, işletmelerin esnek iş gücüne hızlı ve verimli bir şekilde erişmelerini sağlar 35.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    CX yönetimi ne iş yapar?

    CX yönetimi, müşteri deneyimini (CX) tasarlayıp yöneterek müşteri memnuniyetini, sadakatini ve desteğini artırmayı hedefler. CX yönetiminin bazı işlevleri: Müşteri beklentilerini yönetme. Marka farkındalığını artırma. Müşteri ihtiyaçlarını karşılama stratejisi oluşturma. Şirket içindeki çalışanların müşteri deneyimini desteklemesini sağlama. CX yöneticisi, markanın müşteri deneyimi stratejisini değerlendirir, dijital olgunluk analizleri yapar ve müşteri ihtiyaçlarını karşılamaya yönelik hedefler belirler. CX yönetimi, pazarlama, satış ve müşteri hizmetleri gibi müşteriyle yüz yüze iletişim kuran birimleri ve arka ofis sistemlerini kapsar.

    CX nedir?

    CX (Customer Experience), bir müşterinin markanızla veya şirketinizle girdiği tüm etkileşimler boyunca edindiği duygu ve algıların bütünüdür. Bu, bir web sitesini ziyaret etmekten, bir ürün satın almaya, hatta bir sorunla ilgili müşteri hizmetleriyle iletişime geçmeye kadar her adımı kapsar. CX'in önemli olmasının bazı nedenleri: Müşteri sadakati. Marka itibarı. Rekabet avantajı. Gelir artışı.