Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
CCR, çağrı merkezi ve ses çözümleri alanında, müşterilerine danışmanlık, geliştirme ve uygulama hizmetleri sunarak, en son teknolojileri ve nitelikli insan kaynaklarını kullanarak üst düzey çözümlerle yardımcı olmayı hedefler 14.
CCR'nin sunduğu bazı hizmetler:
- Genesys platformu üzerinden iş ve teknik danışmanlık 4.
- Dinamik Yönetilen Hizmetler (DMS) modeli ile dış kaynaklı teknik destek ve proje yönetimi 4.
- Genesys teknik, yönetici ve süpervizör eğitimleri 4.
- Çağrı merkezi altyapısı izleme ve raporlama 4.
- Özel yazılım geliştirme 4.
- Salesforce ve MS CRM entegrasyonları 4.
- Sosyal medya, video görüşme, konuşma tanıma, ses doğrulama ve ağ kalitesi yönetimi gibi entegrasyon çözümleri 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: