Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Canva'da iade talebi yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Geçerli bir sebep sunmak: İade talebi için geçerli nedenler arasında yanlışlıkla aynı siparişin iki kez ödenmesi, yanlış ürün satın alınması veya satın alınan ürünün beklentileri karşılamaması yer alabilir 1.
- Kanıt sunmak: Ekran görüntüleri, e-postalar veya ürünün anlatıldığı gibi olmadığını gösteren videolar gibi kanıtlar hazırlanmalıdır 1.
- Doğrudan Canva ile iletişime geçmek: İade talebi, support@canva.com adresine e-posta göndererek veya 1-888-796-2075 numaralı müşteri destek hattını arayarak yapılabilir 14.
- Süre sınırı: İade talepleri, satın alma tarihinden itibaren 60 gün içinde yapılmalıdır 1.
Canva Pro aboneliği için iptal ve iade işlemleri ise şu şekilde gerçekleştirilir:
- Hesaba giriş yapmak: Resmi Canva web sitesine gidip hesaba giriş yapılmalıdır 2.
- Hesap ayarlarını açmak: Hesap avatarına tıklanarak açılan menüden "Hesap Ayarları" seçeneğine girilmelidir 2.
- Faturalandırma bölümüne gitmek: Sol taraftaki menüden "Kişisel" sekmesi altında yer alan "Faturalandırma ve Ekipler" bağlantısına tıklanmalıdır 2.
- Aboneliği iptal etmek: Aktif abonelik bulunup üç noktaya tıklanarak açılan seçeneklerden "Trialı İptal Et" seçeneği seçilmelidir 2.
- İptali onaylamak: İptal işleminin onaylanmasının ardından bir pop-up pencere açılacak ve neden iptal edildiği sorulacaktır 2. "Diğer" seçeneği seçilip kendi nedeni yazmak mümkündür 2.
- İşlemin tamamlanması: İşlem tamamlandığında Canva Pro hesabı iptal edilecek ve kredi kartı artık ücretlendirilmeyecektir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: