Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
BPM (Business Process Management)'in amacı, iş süreçlerini daha verimli hale getirmek ve rekabet avantajı sağlamak için süreçleri planlamak, uygulamak, izlemek ve optimize etmektir 12.
BPM'in diğer amaçları şunlardır:
- Hata oranlarını azaltmak: Standartlaştırılmış iş süreçleri ile iş akışındaki hataların en aza indirilmesi 2.
- Maliyetleri düşürmek: İş süreçlerinin otomatikleştirilmesi ile işgücü ve zaman kaybının minimuma indirilmesi 23.
- Esneklik ve adaptasyon: Değişen piyasa şartlarına hızlı adapte olunabilmesi 2.
- Müşteri memnuniyetini artırmak: Daha hızlı ve kaliteli hizmet sunulması 23.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: