Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Bilgi bankası, tüm bilgilerin depolanabileceği, organize edilebileceği ve müşteriler, çalışanlar ve iş ortakları ile paylaşılabileceği bir veri havuzudur 2.
Bilgi bankasının amacı, tek doğruluk kaynağı olarak hizmet etmektir 2. İnsanların sorunlarına çözüm bulmalarını, sorularına yanıt almalarını veya konuları netleştirmelerini kolaylaştırır 2.
Bilgi bankası şu alanlarda kullanılabilir:
- Müşteri desteği 25. Tekrar eden sorular için SSS (sık sorulan sorular) ve sorun giderme kılavuzları içerir 25.
- Çalışan eğitimi 5. Onboarding süreçleri ve iş başı eğitimlerinde kullanılır 5.
- Self servis çözümler 5. Kullanıcıların ürün veya hizmetle ilgili bilgileri kendi başlarına bulmalarına olanak tanır 5.
Bilgi bankası, dijital bir veritabanı olabileceği gibi, TFF Bilgi Bankası örneğinde olduğu gibi, sporla ilgili resmi verilere ulaşılabilen bir web sayfası da olabilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: