Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
AyYıldız e-İmzanızın aktif olmaması durumunda aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- Sertifika Süresini Kontrol Edin: E-imza sertifikanızın süresinin dolmamış olduğundan emin olun 24. Süresi dolmuşsa, yenileme başvurusu yapmanız gerekmektedir 24.
- Sürücüleri Güncelleyin: E-imza sürücülerinizin güncel olduğundan emin olun 2. Güncel sürücüleri e-imza sağlayıcınızın web sitesinden indirip yükleyin 2.
- Tarayıcı ve Java Ayarlarını Kontrol Edin: E-imza için gerekli tarayıcı ve Java ayarlarının doğru yapılandırılmış olduğunu kontrol edin 2. Google Chrome, Microsoft Edge veya Mozilla Firefox gibi tarayıcılar kullanmanız önerilir 2.
- E-İmza Aktivasyon Uygulamasını Yeniden Çalıştırın: AyYıldız Aktivasyon uygulamasını indirip çalıştırarak e-imzanızı yeniden aktif etmeyi deneyin 13.
- E-İmza Sağlayıcınızla İletişime Geçin: Tüm adımları denedikten sonra sorun devam ederse, e-imza sağlayıcınızın destek hattıyla iletişime geçin 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: