Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Arşivde kullanıcı ekleme hakkında bilgi bulunamadı. Ancak, farklı platformlarda kullanıcı ekleme yöntemleri mevcuttur:
- Microsoft 365: Yönetici merkezinde "Kullanıcı Ekle" seçeneği ile temel bilgiler doldurularak kullanıcı eklenebilir 2.
- Google Yönetici Konsolu: CSV dosyası kullanılarak toplu kullanıcı ekleme yapılabilir 3. Bunun için, kullanıcı bilgilerini içeren bir şablon indirilip gerekli bilgilerle doldurulmalıdır 3.
- Windows 10: Ayarlar uygulaması, Netplwiz aracı, Bilgisayar Yönetimi veya Komut İstemi kullanılarak yerel kullanıcı eklenebilir 4. Bunun için yönetici hesabında oturum açmak gereklidir 45.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: