• Buradasın

    Arçelik global ne iş yapar?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Arçelik Global, 1955 yılında kurulan Arçelik şirketinin küresel çapta faaliyet gösteren koludur 15.
    Başlıca faaliyetleri:
    • Üretim: 7 farklı ülkede (Türkiye, Romanya, Rusya, Çin, Güney Afrika, Tayland ve Pakistan) 18 üretim tesisinde çeşitli dayanıklı tüketim ve tüketici elektroniği ürünleri üretir 125.
    • Pazarlama ve Satış: 33 ülkede pazarlama ve satış organizasyonları ile 145 ülkede ürün ve hizmet sunar 15.
    • Ar-Ge ve İnovasyon: Dünya çapında 30 Ar-Ge merkezi ile faaliyet gösterir ve 3.500'den fazla uluslararası patent başvurusuna sahiptir 14.
    • Sürdürülebilirlik: Çevre dostu üretim ve iş süreçleri ile küresel büyümeye katkıda bulunur 5.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Global bir şirket ne demek?

    Global şirket, birden fazla ülkede faaliyet gösteren ve yönetiminin tek bir ülkede bulunduğu şirkettir. Global şirketlerin bazı özellikleri şunlardır: Yerel pazarlara uyum. Gelir dağılımı. Stratejik planlama. Global şirketlere örnek olarak Samsung, Coca-Cola, Intel ve Toyota verilebilir.

    Global bir marka ne demek?

    Global marka, dünya genelinde tüketicilerle tutarlı bir kimliğe sahip olan markadır. Global bir markanın bazı özellikleri şunlardır: Evrensellik: Her yerde aynı ürün veya hizmet sunulur. Prestij: Global olmak, markaya ekstra prestij kazandırır. Küresel farkındalık: Global bir marka, yerel bir markadan daha fazla görünürlüğe sahiptir. Ölçek ekonomisi: Geliştirme maliyetleri, birçok ülkeye yayılarak azaltılabilir. Kültürel uyum: Markanın, farklı kültürlere ve coğrafi özelliklere uygun şekilde uyarlanması gerekebilir. Örnek global markalar arasında Apple, Coca-Cola ve IBM bulunur.

    Global bir şirket ne iş yapar?

    Global bir şirket, birden fazla ülkede faaliyet gösteren ve genellikle çok çeşitli iş kollarında faaliyet gösteren bir holding veya çok uluslu şirkettir. Global şirketlerin yaptığı bazı işler: Liman işletmeciliği. Enerji üretimi. Doğal gaz satışı ve dağıtımı. Madencilik. Gayrimenkul geliştirme. Aracılık hizmetleri ve varlık yönetimi. Ayrıca, global şirketler küresel pazarlama veya reklam stratejileri uygular ve yerel pazarlara ve kültürlere dayanan pazarlama stratejileri de geliştirebilirler.