• Buradasın

    AOC teknik servise sıkışmış piksel var diyerek iade veya değişim yapılır mı?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    AOC teknik servisine sıkışmış piksel nedeniyle yapılan başvurularda, garanti kapsamında olmayan durumlar da söz konusu olabilir. Örneğin, AOC'nin 27G2U modeli için yetkili servis, 4-5 tane ölü veya sıkışmış piksel olmadığı sürece garanti kapsamında olmadığını belirtmiştir 3.
    İade veya değişim imkanı, ürünün garanti koşullarına ve teknik servisin değerlendirmesine bağlıdır. Eğer garanti kapsamındaysa, teknik servisin iade veya değişim kararı verme olasılığı vardır. Ancak, garanti kapsamı dışındaysa, bu durumlar için tüketici hakem heyetine başvurulabilir 35.
    En doğru bilgi için AOC'nin resmi destek kanallarıyla iletişime geçilmesi önerilir.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    AOC yetkili servis nasıl bulunur?

    AOC yetkili servisini bulmak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: Web sitesi üzerinden iletişim: AOC'nin Avrupa yetkili servisi için "eu.aoc.com" adresi üzerinden destek alınabilir. Teknik servis listeleri: AOC'nin yetkili servislerinin iletişim bilgileri, "koyuncu.com.tr" sitesinde bulunan "Yetkili Servis Listesi" belgesinde yer almaktadır. Türkiye'deki bazı AOC yetkili servislerinin iletişim bilgileri: İstanbul: Galata Deresi Caddesi, Telsizler Mah. No:12, 34410 Kağıthane. Ankara: Mustafa Kemal Mah. 2131. Sok. No:22/A, 06530 Çankaya. İzmir: Etiler Mahallesi 1265. Sk. No: 8C, 35240 Basmane.

    Ayıp olmayan üründe değişim nasıl yapılır?

    Ayıp olmayan bir üründe değişim yapmak için, genellikle mağazanın iade ve değişim politikalarına uymak gereklidir. Her mağaza farklı koşullar belirleyebilir, bu nedenle alışveriş yapmadan önce bu politikaları dikkatlice okumak önemlidir. Genel olarak, ayıp olmayan bir üründe değişim için şu adımlar izlenebilir: 1. Fatura ve fişin saklanması: İade veya değişim sürecinde bu belgeler gereklidir. 2. Ürünün durumu: Ürün kullanılmamış, orijinal ambalajında ve satılabilir durumda olmalıdır. 3. Mağazaya başvuru: Değişim talebi ile mağazaya başvurulmalıdır. Talep genellikle yazılı olarak yapılmalıdır. 4. Anlaşma sağlanamazsa: Mağaza ile anlaşma sağlanamazsa, tüketici hakem heyetlerine veya mahkemelere başvurulabilir. Eğer ürün ayıplı ise, değişim hakkı yanı sıra ücretsiz onarım, bedel indirimi veya sözleşmeden dönme gibi seçimlik haklar da mevcuttur.

    Teknik serviste ürün değişimi nasıl yapılır?

    Teknik serviste ürün değişimi yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. İade veya değişim talebi: Ürün, kullanılmamış ve orijinal ambalajında olmalıdır. 2. Teknik servis başvurusu: Ürün, garanti kapsamında ise, fatura ibrazı ile yetkili teknik servise başvurulmalıdır. 3. Arıza tespiti: Teknik servis, ürünü inceleyerek arıza tespiti yapar. 4. Onay süreci: Arıza ve tahmini masraflar müşteriye bildirilir, onay verilmesi durumunda onarım işlemlerine başlanır. 5. Teslimat: Onarım tamamlandıktan sonra cihaz testlerden geçirilir ve sorunsuz olduğu onaylandıktan sonra ödeme yöntemleri hakkında bilgi verilir. Eğer ürün garanti kapsamı dışındaysa, değişim için ürünün arızasına ve teknik servisin politikalarına bağlı olarak farklı prosedürler uygulanabilir. Tüketici haklarına göre, ürün değişimi için satın alınan yere başvurulmalıdır.