Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
A/B testinde kullanılan bazı metrikler şunlardır:
- Dönüşüm oranı 135. Kullanıcıların belirli bir eylemi gerçekleştirme oranını ifade eder ve genellikle satın almalardan, kayıtlardan veya form doldurmalardan oluşur 3.
- Tıklama oranı (CTR) 35. Kullanıcıların belirli bir bağlantıya veya butona ne sıklıkta tıkladıklarını ölçer, bu da kullanıcı ilgisini ve etkileşimini gösterir 3.
- Hemen çıkma oranı 5. Sayfayı ziyaret eden kullanıcıların hangi oranda siteden hemen ayrıldığını gösterir 5.
- Gelir 5. Satış sayılarını ve gerçek satış gelirindeki değişikliği ifade eder 1.
- Etkileşim metrikleri 5. Sayfada geçirilen süre veya ziyaret edilen sayfa sayısı gibi ölçümleri içerir 5.
A/B testinde kullanılacak metrikler, testin amacına ve hedeflerine bağlı olarak değişir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: