Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
A/B testinde kullanılan bazı önemli metrikler şunlardır:
- Dönüşüm Oranı (Conversion Rate): Web sitesinin hedefini ne kadar etkili bir şekilde karşıladığını ölçer 12.
- Tıklama Oranı (Click-Through Rate - CTR): Bir bağlantıya veya düğmeye tıklama oranını ölçer, özellikle CTA düğmeleri için önemlidir 13.
- Sayfa Görüntüleme Süresi (Page View Duration): Kullanıcıların sayfada ne kadar zaman geçirdiğini ölçer 14.
- Ortalama Sayfa Görüntüleme Sayısı (Pages per Visit): Kullanıcıların web sitesinde kaç sayfa görüntülediğini ölçer 1.
- Hemen Çıkma Oranı (Bounce Rate): Kullanıcıların web sitesini ziyaret ettikten sonra tek bir sayfa görüntüledikten hemen ayrılma oranını ölçer 14.
Bu metrikler, testin amacına ve işletmenin özelliklerine göre değişebilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: