Buradasın
360 derece sosyal medya yönetimi nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
360 derece sosyal medya yönetimi, markaların tüm sosyal medya platformlarında bütünsel bir yaklaşımla varlıklarını yönetmelerini sağlayan kapsamlı bir stratejidir 1. Bu yönetim modelinde, yalnızca sosyal medya paylaşımları değil, aynı zamanda marka bilinirliği, müşteri etkileşimi, reklam kampanyaları ve veri analitiği gibi unsurlar da ele alınır 1.
360 derece sosyal medya yönetiminin bazı hizmetleri:
- İçerik stratejisi ve üretimi 1. Platforma özel içeriklerin planlanması ve üretilmesi 1.
- Sosyal medya takvimi 1. Düzenli ve planlı bir paylaşım takvimi oluşturulması 1.
- Topluluk yönetimi 1. Yorumlar, mesajlar ve etkileşimlerin yönetilmesi 1.
- Reklam yönetimi 1. Hedef kitleye yönelik sosyal medya reklamlarının yönetimi ve optimizasyonu 1.
- Veri analizi ve raporlama 1. Kampanya ve içerik performansının düzenli olarak izlenmesi ve raporlanması 1.
- Kriz ve itibar yönetimi 1. Olası kriz durumlarında markanın itibarını koruma çalışmaları 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: