Buradasın
3ds Max bir çizginin etrafında döndürme nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
3ds Max'te bir çizginin etrafında döndürme yapmak için "Orbit" komutu kullanılabilir 3. Bu komutun, dönüş merkezine göre dört farklı tipi vardır 3:
- Orbit: Dönüşün merkezi olarak bakış açısının merkezini kabul eder 3.
- Orbit Selection: Dönüş merkezi olarak seçili olan nesneyi alır 3.
- Orbit Sub-Selection: Seçili olan alt-seçim etrafında dönmeyi sağlar 3.
- Orbit POI (Point of Interest): İlgi noktası etrafında dönmeyi sağlar 3. İlgi noktası, tıklanan herhangi bir model noktasıdır 3.
Ayrıca, döndürme işlemi Mouse ile veya koordinat değerleri girilerek de yapılabilir 2.
Döndürme işlemi için klavyeden "E" tuşuna basılabilir veya "Main toolbar" üzerinden "Select and Rotate" veya "Edit menu" üzerinden "Rotate" yolları izlenebilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: