Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
3D Max'te yapılan bir model, Maya'da açılabilir, ancak doğrudan değil, dönüştürülerek açılması gerekmektedir 13.
Maya, .ma veya .mb dosya formatlarını kullanırken, 3D Max .max dosya formatını kullanır 13. Bu nedenle, iki program arasındaki dosya uyumsuzluğunu gidermek için FBX veya OBJ gibi ara dosya formatları kullanılır 13.
Dönüşüm süreci şu adımlarla gerçekleştirilir:
- 3D Max'te modeli açın ve tüm nesnelerin ve dokuların hazır olduğundan emin olun 1.
- "Dosya" menüsünden "Dışa Aktar" seçeneğini kullanarak modeli FBX veya OBJ formatında dışa aktarın 14.
- Maya'yı açın ve yeni bir proje oluşturun veya mevcut bir projeyi yükleyin 1.
- "Dosya" menüsünden "İçe Aktar" seçeneğini kullanarak .fbx veya .obj dosyasını içe aktarın 14.
Ayrıca, MaxToMaya gibi üçüncü taraf eklentiler de 3D Max sahnelerini otomatik olarak Maya'ya aktarmak için kullanılabilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: