Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
3ds Max'te arazi modellemek için birkaç yöntem bulunmaktadır:
- Plane Cismi Şekillendirerek: Bir plane çizilir, segment sayısı artırılır ve ardından Editable Patch yapılarak noktalar çekiştirilerek istenilen şekil verilir 1.
- Displace Modifieri Kullanarak: Bir kutu çizilir, segment sayısı artırılır, Displace modifieri uygulanarak kaplama resmi eklenir ve bu resimdeki siyah kısımlar kabartma, beyaz kısımlar aşağıda kalacak şekilde ayar yapılır 1.
- Terrain Komutunu Kullanarak: İzohips eğrileri çizilir veya AutoCAD'de çizilip 3ds Max'e aktarılır, ardından Terrain komutu ile arazi oluşturulur 2.
Ayrıca, Glue plug-in'i kullanarak da eğimli arazide yol ve kaldırım gibi detayları eklemek mümkündür 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: