• Buradasın

    Hakem formalarındaki NG sponsorluğu nedir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    NG sponsorluğu, hakem formalarındaki, Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) ile NG Kütahya Seramik arasında yapılan iş birliği anlaşmasını ifade eder 12.
    Bu anlaşma kapsamında, NG Kütahya Seramik, 2026-2027 sezonunun sonuna kadar sürecek 4 yıllık bir anlaşma ile 13:
    • Hakem formalarının sırt ve tek kol logo sponsoru olmuştur 13;
    • TFF Hakem Akademisi'nin sponsoru olmuştur 13.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    NG Kütahya Seramik hakem formaları sponsoru mu?

    Evet, NG Kütahya Seramik, hakem formalarının sponsoru olmuştur. Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) ile yapılan anlaşma kapsamında, NG Kütahya Seramik, 2026-2027 sezonun sonuna kadar Trendyol Süper Lig, Trendyol 1. Lig, TFF 2 ve 3. Lig, Ziraat Türkiye Kupası ile Turkcell Kadın Futbol Süper Ligi hakem formalarının sırt ve tek kol logo sponsoru olacaktır.

    Sponsorluğun amacı nedir?

    Sponsorluğun amaçları şunlardır: 1. Ürün veya hizmetin piyasaya yerleştirilmesi: Bir ürünün belirli bir piyasaya tanıtılması veya piyasada yer edinmesi. 2. Pazarlama politikasında değişiklik: Ürün veya hizmetlerde yapılan değişikliklerin hedef kitleye duyurulması. 3. Yeni bir ürünün tanıtılması: Ürünün performans ve üstün yönlerinin vurgulanması. 4. Satıcıların desteklenmesi: Sponsorluk faaliyetlerinden elde edilen olumlu sonuçların bayilerle paylaşılması. 5. Kurum imajının geliştirilmesi: Sponsorluk, kurum imajını artırma ve marka farkındalığını yükseltme amacı taşır. 6. Hedef kitleye doğrudan ulaşma: Geleneksel medyanın verimsiz ve pahalı olması nedeniyle, sponsorluğun hedef kitleye daha etkili bir şekilde ulaşma imkanı sunması.

    Hakemlerin giydiği formalardaki NG ne demek?

    Hakemlerin giydiği formalardaki "NG" ifadesi, NG Kütahya Seramik sponsorluğunu ifade etmektedir.

    Sponsorluk yönetmeliği nedir?

    Gençlik ve Spor Genel Müdürlüğü Sponsorluk Yönetmeliği, gerçek ve tüzel kişilerin; federasyonlara, gençlik ve spor kulüplerine, sporculara, gençlik ve spor tesisleri ile faaliyetlerine sponsor olmaları ve reklam vermeleri ile ilgili usul ve esasları düzenler. Yönetmeliğin bazı önemli maddeleri: - Kapsam: Yerel yönetimler, kamu kurum ve kuruluşları, Türkiye Milli Olimpiyat Komitesi ve Paralimpik Komitesi gibi kuruluşları kapsar. - Sponsorluk sözleşmesi: Sponsorluk alan ile sponsorlar arasında yazılı sözleşme yapılması zorunludur. - Sponsorluk hakları: Sponsorlara, faaliyet ve tesisle ilgili isim, reklam, tanıtım ve yayın hakları verilebilir. - Ayni ve nakdi destek: Sponsorluk, mal ve hizmet alımları ( ayni destek) veya parasal ödeme ( nakdi destek) şeklinde yapılabilir. - Kısıtlamalar: Kamu düzenini bozucu, siyasi, etnik, dil, din, ırk ayrımı yapan veya zararlı alışkanlıkları özendirici sponsorluk faaliyetleri yasaktır.

    Sponsorluk çeşitleri nelerdir?

    Sponsorluk çeşitleri beş ana başlık altında toplanabilir: 1. Spor Sponsorluğu. 2. Kültür-Sanat Sponsorluğu. 3. Sosyal Sponsorluk. 4. Yayın Sponsorluğu. 5. Macera-Seyahat Sponsorluğu.

    Sponsorluk nedir kısaca?

    Sponsorluk, bir şeyin (etkinlik, spor takımı, sanatçı vb.) desteklenmesi amacıyla mali veya kaynak desteği sağlanmasıdır.