• Buradasın

    Hakem formalarındaki NG sponsorluğu nedir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    NG sponsorluğu, Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) ile NG Kütahya Seramik arasında 2023 yılında yapılan bir anlaşma kapsamında, Trendyol Süper Lig, Trendyol 1. Lig, TFF 2. ve 3. Lig, Ziraat Türkiye Kupası ve Turkcell Kadın Futbol Süper Ligi hakem formalarına sağlanan sponsorluğu ifade eder 124.
    NG Kütahya Seramik, bu anlaşma ile hakem formalarının sırt ve tek kol logo sponsoru olmuş ve ayrıca TFF Hakem Akademisi'nin sponsoru olarak hakemlerin eğitimine destek sunmaya başlamıştır 125.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Sponsorluk yönetmeliği nedir?

    Sponsorluk yönetmeliği, gerçek ve tüzel kişilerin; federasyonlara, gençlik ve spor kulüplerine, sporculara, gençlik ve spor tesisleri ile faaliyetlerine sponsor olmaları ve reklam vermeleri ile ilgili usul ve esasları düzenler. Gençlik ve Spor Genel Müdürlüğü Sponsorluk Yönetmeliği'ne göre sponsorluk: Bu yönetmelik kapsamındaki alanlara, ticari fayda sağlamak veya sosyal sorumluluk amacıyla, ayni veya nakdi destekte bulunulmasını ifade eder. Sportif araç, gereç ve malzemeleri kapsar. Sponsorluk alan kişi, kurum veya kuruluşları tanımlar. Sponsorları, gençlik ve spor tesisleri ile organizasyonlarına ayni veya nakdi destek sağlayan gerçek veya tüzel kişiler olarak belirtir. Yönetmeliğin kapsamı: Federasyonlar, gençlik ve spor kulüpleri, sporcular, yerel yönetimler, kamu kurum ve kuruluşları, Türkiye Milli Olimpiyat Komitesi ve Paralimpik Komitesi'ni içerir. Sponsorluk işlemleri: Sponsorluk alan ile sponsor arasında yazılı sözleşme yapılmasını zorunlu kılar. Sponsorluk bedelinin, ayni veya nakdi olarak yapılmasını ve ilgili mevzuata uygun şekilde harcanmasını düzenler. Kamu düzenini bozan, siyasi veya ayrımcı içeriklere sahip reklam ve işaretlerin kullanımını yasaklar.

    Sponsorluk nedir kısaca?

    Sponsorluk, bir kurum veya şirketin, bir etkinlik veya organizasyona ücretli olarak destek vermesidir. Sponsorluk, genellikle karşılıklı fayda sağlamak amacıyla gerçekleştirilir ve sponsor olan firma, kendi tanıtımını yaparak marka bilinirliğini artırmayı hedefler.

    NG Kütahya Seramik hakem formaları sponsoru mu?

    Evet, NG Kütahya Seramik, hakem formaları sponsorudur. Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) ile NG Kütahya Seramik arasında, 2026-2027 sezonunun sonuna kadar geçerli olacak bir anlaşma imzalandı.

    Sponsorluk çeşitleri nelerdir?

    Sponsorluk çeşitleri şu şekilde sınıflandırılabilir: Spor sponsorluğu: Bireysel sporcular, spor takımları ve spor organizasyonlarının sponsorluğu. Kültür-sanat sponsorluğu: Müzik, sergi, gösteri sanatları, yayınlar, film ve program sponsorluğu. Sosyal sponsorluk: Çevre, eğitim ve sağlık alanlarında yapılan sponsorluklar. Etkinlik ve proje sponsorluğu: Fuar, kongre, konferans gibi etkinliklerin sponsorluğu. Ürün veya hizmet sponsorluğu: Projeye maddi olarak değil, ürün vererek veya hizmet sunarak katılan kurumların sponsorluğu. Macera-seyahat sponsorluğu: Keşifler ve uzun süreli seyahatlerin sponsorluğu. Ayrıca, sponsorluklar ayni (ürün veya hizmet karşılığı) ya da maddi (para karşılığı) olarak da sınıflandırılabilir.

    Sponsorluğun amacı nedir?

    Sponsorluğun amaçları şunlardır: Toplum hayatına katkıda bulunmak. Gruplara duyurmak. Kurum imajını geliştirmek veya pekiştirmek. Halkın iyi niyetini kazanmak. Kurum içi ilişkileri geliştirmek ve çalışan personelin motivasyonunu artırmak. Reklamı yasak olan ürünleri duyurmak. Bir ürünü piyasaya yerleştirmek. Pazarlama politikasında değişiklik oluşturmak. Yeni bir ürünü tanıtmak.