Buradasın
Sponsorluğun amacı nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sponsorluğun amaçları şunlardır:
- Ürün veya hizmetin piyasaya yerleştirilmesi: Bir ürünün belirli bir piyasaya tanıtılması veya piyasada yer edinmesi 3.
- Pazarlama politikasında değişiklik: Ürün veya hizmetlerde yapılan değişikliklerin hedef kitleye duyurulması 3.
- Yeni bir ürünün tanıtılması: Ürünün performans ve üstün yönlerinin vurgulanması 3.
- Satıcıların desteklenmesi: Sponsorluk faaliyetlerinden elde edilen olumlu sonuçların bayilerle paylaşılması 3.
- Kurum imajının geliştirilmesi: Sponsorluk, kurum imajını artırma ve marka farkındalığını yükseltme amacı taşır 13.
- Hedef kitleye doğrudan ulaşma: Geleneksel medyanın verimsiz ve pahalı olması nedeniyle, sponsorluğun hedef kitleye daha etkili bir şekilde ulaşma imkanı sunması 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: