Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
SunExpress ile seyahat ederken valiziniz kırılırsa yapmanız gerekenler:
- Havalimanında Hasar Bildirimi: Valiz hasarını, varıştan hemen sonra, genellikle Gelen Yolcu Terminali’nde bulunan Kayıp & Buluntu Eşya Bürosu'na bildirin 13. Burada görevli personel yardımıyla "Bagaj Aksaklık Raporu" (PIR) doldurun 13.
- Yasal Süre: Hasarlı bagajınızı, havalimanından ayrıldıktan sonra fark ettiyseniz, durumu 7 gün içinde SunExpress'in internet sitesindeki İletişim Formu ile bildirin 12.
- Hasarlı Bagaj Tazminatı: Havayolu şirketi, hasarın büyüklüğüne göre size tazminat teklif edebilir 4. Şirket, valizin tamir edilebilecek bir hasar tespit ederse, ödeme bilgilerinizi ve e-posta adresinizi isteyecektir 4.
Eğer sorun çözülmezse, Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü ile iletişime geçilmesi önerilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: