Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Otelz üzerinden yapılan rezervasyon sonrasında şu adımlar izlenir:
- Rezervasyon Onayı: Rezervasyon işlemi tamamlandıktan sonra, konaklama ve kişisel bilgilerin özeti ile rezervasyon garantileme bölümü, e-posta adresine gönderilir 2.
 - Ödeme: Kural olarak ödeme, konaklama esnasında otelde yapılır 2. Ancak, kredi kartı ile rezervasyon garantileme durumunda, bazı oteller konaklama öncesi veya iptal durumunda belirli bir miktar ödeme alabilir 2.
 - Değişiklik ve İptal: Rezervasyon, "Rezervasyonu Yönet" sayfasından iptal edilebilir veya değiştirilebilir 15. Ancak, her otelin farklı iptal politikaları olabilir 5.
 - Giriş ve Çıkış: Rezervasyon bilgileriyle otele gidilerek giriş yapılır ve belirlenen tarihte çıkış gerçekleştirilir 3.
 
Rezervasyon sonrası herhangi bir sorun yaşanması durumunda, Otelz müşteri hizmetleri 0850 333 0 220 numarası aranarak veya ilgili sayfadan not bırakılarak ulaşılabilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: