Buradasın
Otelz neden şikayet alıyor?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Otelz, çeşitli nedenlerle şikayetler almaktadır:
- Ödeme ve iade sorunları: Kullanıcılar, yaptıkları rezervasyonun ödemesinin otele aktarılmaması veya iptal edilen rezervasyonların ücretlerinin iade edilmemesi gibi sorunlarla karşılaşmaktadır 12.
- Rezervasyon problemleri: Bazı kullanıcılar, geçerli bir kredi kartı bilgisi girmelerine rağmen rezervasyonlarının geçersiz sayıldığını ve son anda iptal edildiğini belirtmektedir 3.
- Otellerle iletişim sorunları: Kullanıcılar, Otelz üzerinden yaptıkları rezervasyonlarla ilgili otellere ulaşmakta zorluk yaşadıklarını ifade etmektedir 5.
Otelz'in ödeme ve iade süreçleriyle ilgili sorunlar, sanal kart kullanımı ve rakip firmaların dezenformasyonu gibi nedenlerle de ilişkilendirilmektedir 4.
Şikayetler genellikle Otelz'in müşteri hizmetleri ile ilgili yetersizlikler ve sorunların zamanında çözülmemesi etrafında dönmektedir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: