Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Otelz şikayetlerini iletmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Kültür ve Turizm Bakanlığı İletişim Merkezi: Otellerle ilgili şikayetler, Alo 176 çağrı merkezi veya alo176.gov.tr web sitesi üzerinden yapılabilir 12.
- Rezervasyon Yapılan Site: Otelz üzerinden yapılan rezervasyonlarla ilgili şikayetler, Otelz'in "Rezervasyonları Yönet" sayfası üzerinden veya müşteri hizmetleri numarası olan 0850 333 0 220 aranarak iletilebilir 34.
- Tüketici Hakem Heyetleri: İlçelerde, il ve ilçe valiliklerinin himayesinde bulunan Tüketici Hakem Heyetlerine başvuru yapılabilir 2.
- Genel Şikayet Platformları: Şikayetler, Şikayetvar gibi genel şikayet platformlarında da paylaşılabilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: