Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Metro Turizm'e şikayet iletmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Müşteri Hizmetleri: 0850 222 34 55 numaralı telefondan Metro Turizm müşteri hizmetleri ile iletişime geçilebilir 12.
- E-posta: Şikayetler için info@metroturizm.com.tr adresine e-posta gönderilebilir 12.
- Şikayet Formu: Metro Turizm'in resmi web sitesinde bulunan iletişim veya destek bölümlerinden şikayet formu doldurulabilir 13.
- Sosyal Medya: Şikayetler, Metro Turizm'in Facebook, Twitter ve Instagram gibi sosyal medya hesaplarına iletilebilir 13.
- Tüketici Hakem Heyeti: Eğer diğer yöntemlerden sonuç alınamazsa, Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurulabilir 1.
- Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı: Şikayetler, Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı'nın ilgili birimlerine de yapılabilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: