Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sağlık hizmetlerinde şikayet yapmak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Online Başvuru Sistemleri: Sağlık Bakanlığı'nın resmi web sitesi üzerinden şikayet formu doldurarak başvuru yapılabilir 13.
- Alo 184: 24 saat hizmet veren bu hat, sağlıkla ilgili her türlü sorunun iletilmesi için kullanılabilir 13.
- Yazılı Dilekçe: Şikayetler, yazılı olarak dilekçe ile Sağlık Bakanlığı'na ulaştırılabilir 1.
- Sağlık İl Müdürlükleri: Yerel sağlık müdürlüklerine başvurarak da şikayetler iletilebilir 1.
- Sosyal Medya ve CİMER: Yaşanılan sorunlar sosyal medya üzerinden paylaşılabilir veya CİMER'e başvuru yapılabilir 13.
Şikayet süreci, başvurunun alınması, değerlendirilmesi, işlem ve çözüm aşamalarını içerir ve sonunda başvuru sahibine geri bildirim yapılır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: