Buradasın
Kamu Hastaneleri Genel Müdürlüğü yurtdışı personel genel müdürlüğü ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kamu Hastaneleri Genel Müdürlüğü (KHGM) Yurtdışı Sağlık Birimleri Dairesi Başkanlığı'nın görevleri şunlardır:
- Sağlık Tesislerinin İşletilmesi: Yurt dışı sağlık tesislerinin idari, mali ve lojistik iş ve işlemlerini yürütmek 14.
- Personel Görevlendirmesi: Yurt dışı sağlık tesislerinde görevlendirilecek personelin belirlenmesini ve koordinasyonunu sağlamak 13.
- Eğitim ve İşbirliği: Yurt dışı sağlık tesislerinde görev yapacak personele eğitim vermek ve ilgili birimler arasında iş birliği sağlamak 14.
- Diplomatik Koordinasyon: Bakanlığı ve Türkiye'deki yabancı misyon temsilcilikleri ile yürütülecek faaliyetlerin koordinasyonunu sağlamak 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: