Buradasın
Şikayet eden insan nasıl davranır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Şikayet eden insanlar genellikle şu şekilde davranır:
- Sorumluluktan kaçma 13. Şikayet etmek, bir yanlışı veya eksikliği göz önüne serer, ancak çözüm üretme çabası göstermez 13.
- İletişim kurma 3. Şikayet, onay, takdir ve ilgi görmeyen kişiler için bir iletişim aracı olabilir 3.
- Kabul etmeme 3. Hayatın içindeki eksiklikleri ve yanlışları kabul etmek yerine, sürekli şikayet ederler 3.
- Belirli kişilik özellikleri 13. Narsist kişiler her şeyi kendilerinin en iyi şekilde hak ettiğini düşünür ve başkalarını suçlar; obsesif kişiler olayların kontrollerinden çıkmasından şikayet eder; paranoid kişiler ise güvensizlik nedeniyle yalnız kalmaktan şikayet eder 13.
- Düşük öz güven 1. Şikayet eden insanlar genellikle düşük öz güvene sahiptir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: