Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Etkili iletişim hataları genellikle beş ana kategoriye ayrılır:
- Söz kesme 34. Karşıdaki kişinin sözünü kesmek, saygısızlık olarak algılanabilir 34.
- Konuya odaklanmama 13. İletişimde ana konudan sapmak, yanlış anlamalara yol açabilir 13.
- Varsayımlarda bulunma 3. Karşıdaki kişinin düşünceleri ve duyguları hakkında varsayımlar yapmak, yanlış anlaşılmalara neden olabilir 3.
- Net ve doğrudan iletişim kurmama 3. Belirsiz ve dolaylı ifadeler kullanmak, mesajın yanlış anlaşılmasına yol açabilir 3.
- Geri bildirim vermeme 45. İletişimde geri bildirim almamak, karşı tarafın kendini anlaşılmış hissetmesini engeller 45.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: