Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Oyunlaştırma arayüzünün nasıl olması gerektiğine dair bazı unsurlar:
- Puanlar ve seviyeler 14. Kullanıcıların belirli eylemleri tamamladıklarında kazandıkları puanlar ve ulaştıkları seviyeler, ilerlemeyi somutlaştırır 14.
- Rozetler ve başarılar 14. Belirli görevleri tamamlayan veya kilometre taşlarına ulaşan kullanıcılara verilen dijital ödüller, motivasyonu artırır 14.
- Liderlik tabloları 14. Kullanıcıların puanlarına veya başarılarına göre birbirleriyle rekabet etmelerini sağlar 14.
- İlerleme çubukları ve geri bildirim 1. Kullanıcıların ne kadar yol kat ettiklerini ve hedefe ne kadar yaklaştıklarını görmelerini sağlar 1.
- Ödüller ve sanal ekonomiler 14. Kullanıcıların kazandıkları puanları veya paraları harcayabilecekleri bir sistem yaratarak, ürün içi etkileşimi derinleştirir 14.
- Hikayeleştirme 5. Ders materyallerinin hikayeye benzemesi veya birbirine bağlı olması, kullanıcıların daha fazla ilgi göstermesini sağlar 5.
Oyunlaştırma arayüzünün etkili olabilmesi için, kullanıcı anlayışı ve stratejik planlama gereklidir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: