Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Taksi durağı değiştirmek için gerekli olan belgeler ve süreçler şunlardır:
- Müracaat: Bağlı bulunulan Şoförler Odası aracılığıyla Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Dairesi Başkanlığına başvuru yapılmalıdır 12.
- Gerekli Evraklar: Başvuruda ehliyet, nüfus cüzdanı sureti, araç ruhsat fotokopisi, ikametgah belgesi ve sabıka kaydı gibi belgeler sunulmalıdır 12.
- UKOME Kararı: Müracaatlar, Ulaşım Dairesi Başkanlığınca değerlendirilerek UKOME Genel Kuruluna gönderilir ve uygun görülmesi halinde karar alınır 1.
- Hat Tahsisi: 2886 sayılı Devlet İhale Kanununa göre ihale yolu ile her duraktaki hat tahsisi için ayrı ayrı ihale yapılır 1.
- Çalışma Ruhsatı: UKOME tarafından uygun görülen yerlere taksi durağı açma-çalıştırma ruhsatı verilir ve bu ruhsat, durakta çalışan şoför esnaf adına düzenlenir 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: