• Buradasın

    Otoparka kasis nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Otoparklara kasis montajı için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
    1. Zemin Hazırlığı: Kasisin monte edileceği alan temizlenmeli, kuru ve düz bir yüzey sağlanmalıdır 25.
    2. Montaj:
      • Plastik dübel ve trifon vida kullanılarak kasis, beton, asfalt veya kilit taş zemine sabitlenir 2.
      • Zemine delik açılacak yerler işaretlenir ve işaretlenen yerler hilti veya matkap ile delinir 2.
      • Plastik dübel zemine çekiç ile yerleştirildikten sonra, yol kasisi parçalarının delikleri dübel delikleri ile üst üste gelecek şekilde yerleştirilir 2.
      • Trifon vidalar, kasis gövde ve kapaklarında yer alan deliklerden geçirilerek lokma ile sıkılarak sabitlenir 2.
    3. Görünürlük Artışı: Kasislerin gece görünürlüğünü artırmak için reflektörlü veya fosforlu şeritler kullanılabilir 45.
    Kasis montajı uzmanlık gerektirdiğinden, bir profesyonele danışılması önerilir.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Kapalı otopark girişi nasıl olmalı?

    Kapalı otopark girişinin nasıl olması gerektiğine dair bazı temel özellikler: Giriş kapısı genişliği: Net 2,75 metreden az olamaz. Giriş kapısı yüksekliği: Net 2,00 metreden az olamaz. İç yükseklik: Kiriş altı dahil hiçbir yerde net 2,10 metreden az olamaz. Rampa eğimi: Umumi otoparklar ile kamyon, otobüs ve tır gibi ağır vasıtaların kullanımına mahsus otoparklarda %15'ten, diğer binalarda %20'den fazla olamaz. Rampa genişliği: 2,75 metreden az olamaz. Dönüş yolları: Küçük araçlar için gidiş ve dönüş yolu genişlikleri toplamı 6,50 metreden az olamaz. Otopark girişinin, ön bahçe mesafesi içinden de sağlanması mümkündür.

    Kasis ne işe yarar?

    Kasis, karayollarında araç hızını kontrol altına almak ve trafik güvenliğini artırmak için kullanılan enine tümseklerdir. Kasislerin başlıca işlevleri: Hız kontrolü sağlama. Yaya güvenliğini artırma. Kaza riskini azaltma. Trafik düzeni sağlama.

    Otopark kasis kapanı nedir?

    Otopark kasis kapanı, otopark giriş ve çıkışlarında, nizamiyelerde, askeri ve emniyet tesislerinde yolun tek yönlü olarak kullanılmasını sağlamak amacıyla kullanılan caydırıcı bir güvenlik ekipmanıdır. Kasis üzerinde yer alan kapan, ters yönden gelen araçların tekerleklerini patlatarak ilerlemelerini engeller. Otopark kasis kapanı, aynı zamanda hem kasis hem de kapan olarak kullanılabilme özelliği ile de öne çıkar. Otopark kasis kapanının bazı özellikleri şunlardır: Sessiz çalışır. Klasik metal kapanların ses sorununa etkili bir çözümdür. Talep edilirse ilave kilit takılarak kapan devre dışı bırakılabilir ve iki yönlü trafikte kullanılabilir. PPC malzemeden imal edilmiştir. Ağırlığı 7,30 kg'dır. Siyah renkte olup sarı reflektif malzeme ile kaplıdır. Gece görüşü sağlamak amacıyla reflektif bant ile kaplanmıştır. Otopark kasis kapanı, şehir içi kurumsal alanlarda, okul girişi ve çıkışında, konut ve site yakınlarında, şantiyelerde giriş ve çıkışlarında, güvenliğin ön planda olduğu her alanda kullanılabilir.

    Otopark araç durdurucu nedir?

    Otopark araç durdurucu, araçların durma mesafesini ayarlamak ve düzeni sağlamak amacıyla otoparklarda kullanılan metal, kauçuk, plastik veya PVC malzemeden üretilmiş durdurucu bir sistemdir. Bu tür durdurucular, araçların istemsiz hareketini önleyerek kazaların ve hasarların önüne geçer.

    Otoparka hangi bariyer daha iyi?

    Otopark için en iyi bariyer türü, kullanım amacına ve alanın özelliklerine bağlı olarak değişir. İşte bazı seçenekler: 1. Kollu Bariyerler: Otopark giriş ve çıkışlarının kontrolü için idealdir. 2. Mantar Bariyerler: Daha geniş bir kullanım alanına sahiptir ve fiziksel olarak mantara benzer. 3. Yol Kesiciler (Road Blocker): Araçların ters yön girişlerini engeller ve yayaların düzenli kullanımını sağlar. 4. Otomatik Bariyerler: Uzaktan kumanda, kart okuyucu ve plaka tanıma sistemleri ile entegre edilebilir, kullanım kolaylığı ve güvenlik sağlar. Ayrıca, bakım ve düzenli uygulama da bariyer sistemlerinin etkinliğini artırır.

    Otopark giriş çıkış sistemi nasıl olmalı?

    Otopark giriş çıkış sistemi aşağıdaki bileşenlerden oluşmalıdır: 1. Yönlendirme Sistemleri: Otoparka giriş ve çıkış yönlerinin belirlenmesi, araçların park yerlerine yönlendirilmesi ve işaretlenmesi. 2. Araç Sayım Sistemleri: Otoparka giren ve çıkan araçların sayımının yapılması ve kapasite kontrolünün sağlanması. 3. Ödeme Sistemleri: Otopark hizmetlerinin ödeme işlemlerinin kolaylaştırılması, otomatik ödeme sistemleri, mobil ödeme sistemleri, akıllı kart sistemleri. 4. Güvenlik Sistemleri: Kamera sistemleri, alarm sistemleri, yangın söndürme sistemleri, acil durum butonları gibi güvenlik önlemlerinin alınması. 5. Yönetim Stratejileri: Otopark yönetim stratejilerinin belirlenmesi, park yeri tahsisi ve trafik akışının düzenlenmesi. Bu sistemler, otopark kullanımını daha verimli hale getirerek zaman, maliyet ve yakıt gibi olumsuz etkileri en aza indirir.