Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ön takım lalesi, diğer bir adıyla rot başı, genellikle aşağıdaki nedenlerle bozulur:
- Amortisör patlaması 34. Patlak amortisörler, rot başlarında boşluk ve gevşekliğe yol açabilir 34.
- Aks boşluğu veya aks körüğü çatlaması 3. Aks ile ilgili sorunlar, rot başlarında arızalara neden olabilir 3.
- Rot başı kırılması 23. Rot başının kırılması, direksiyon simidinde titreme ve aracın sağa veya sola çekmesine yol açar 23.
- Balans ayarının bozulması 35. Balans ayarı bozulduğunda, direksiyonda ve araçta genel olarak titreme meydana gelir 35.
- Darbeler ve kazalar 5. Aracın maruz kaldığı darbeler ve kazalar, ön takım parçalarının bozulmasına neden olabilir 5.
Ön takım arızalarını önlemek için düzenli bakım, dengeli lastik basıncı, rot ve balans ayarının kontrolü ve dikkatli sürüş önerilir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: