• Buradasın

    LT35 ısıtma bujisi nerede?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    LT35 ısıtma bujisi aşağıdaki yerlerden temin edilebilir:
    1. Doğan Otomotiv: 062905061A model LT35 ısıtma bujisini Volkswagen, Audi, Seat ve Skoda araçları için sunmaktadır 1.
    2. Fırat Otomotiv: ET1.BERU marka 11.5V LT28-35 II minibüs/otobüs için ısıtma bujisi sunmaktadır 2.
    3. Fatih Oto: Volt LT35 ve LT46 araçları için çıkma ısıtma beyni, rolesi ve bujisi satışı yapmaktadır 3.
    4. Pazarama: Eyquem marka Volkswagen LT35 buji ısıtma ürününü sunmaktadır 4.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Isıtma bujisi OEM nasıl anlaşılır?

    Isıtma bujisinin OEM olup olmadığını anlamak için orijinal veya OEM onaylı yedek parçaların kullanılması gerekmektedir. OEM (Orijinal Ekipman Üreticisi), üretici firmanın kendi araçları için önerdiği ve ürettiği parçaları ifade eder. Bu tür parçalar, aracın fabrika çıkışındaki özelliklerine uygun olarak tasarlanmıştır.

    LT 35 kızdırma bujisi kaç km'de değişir?

    LT 35 modelinde kızdırma bujisinin ortalama her 30 bin kilometrede bir değiştirilmesi önerilir.

    Isıtma bujileri sökülürken nelere dikkat edilmeli?

    Isıtma bujilerinin sökülmesi sırasında dikkat edilmesi gereken bazı önemli noktalar şunlardır: 1. Motorun Soğuk Olması: Isıtma bujilerini sökmeden önce motorun tamamen soğuk olması gerekmektedir. 2. Akünün Negatif Kutbunun Çıkarılması: Güvenlik önlemi olarak akünün negatif kutbu çıkarılmalıdır. 3. Elektrik Bağlantılarının Çıkarılması: Bujilere bağlı elektrik bağlantıları önceden çıkarılmalıdır. 4. Uygun Anahtar Kullanımı: İyi bir ısıtma bujisi anahtarı kullanılarak bujiler nazikçe sökülmelidir. 5. Buji Sökme Spreyi Kullanımı: Sökme işlemini kolaylaştırmak için buji sökme spreyi kullanılabilir. Eğer ısıtma bujisi kırılması gibi zorlu bir durumla karşılaşılırsa, usta tornacılar ile iletişime geçilmelidir.

    Kızdırma bobin ve kızdırma buji aynı şey mi?

    Kızdırma bobini ve kızdırma bujisi aynı şey değildir. Kızdırma bujisi, dizel motorlarda kullanılan ve silindir içindeki hava-yakıt karışımını ateşlemek için gerekli ısıyı sağlayan bir parçadır. Kızdırma bobini ise, ateşleme sisteminin bir bileşeni olup, akünün sağladığı enerjiyi artırarak kızdırma bujilerine iletir.

    Dizel araçlarda kızdırma bujisinin görevi nedir?

    Dizel araçlarda kızdırma bujisinin görevi, silindir içerisindeki hava-yakıt karışımını ateşlemek ve motorun ilk hareketini sağlamaktır. Bu bujiler, soğuk hava koşullarında motorun daha kolay çalışabilmesi için yanma odasını ısıtarak, yüksek basınçlı hava-yakıt karışımının ateşleme odasındaki koşulları hazır hale getirir.

    Kızdırma bujisi nasıl çalışır?

    Kızdırma bujisi, dizel motorların çalıştırılmasına yardımcı olmak için elektrikle çalışan bir ısıtma elemanıdır. Çalışma prensibi şu şekildedir: 1. Kontak açıldığında devreye girer ve gösterge panelinde kızdırma bujisi ikaz lambası yanar. 2. Isıtma elemanı elektrik verildiğinde ısınır ve haznede yakıt/hava karışımını ateşleyen bir sıcak nokta oluşturur. 3. Sıkıştırılan hava ısınır ve püskürtülen yakıt, yüksek sıcaklıktaki havaya karışarak kendiliğinden yanar. 4. Motor, tek marşla çalışır ve kızdırma bujisi, ısıtma görevini tamamladıktan sonra devre dışı kalır.

    Kızdırma bujisi nasıl takılır?

    Kızdırma bujisi takmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Motorun soğutulması ve akünün negatif terminalinin çıkarılması. 2. Kızdırma bujilerinin bulunduğu kapağın çıkarılması. 3. Eski kızdırma bujilerinin dikkatlice çıkarılması. 4. Yeni kızdırma bujilerinin yerlerine takılması. 5. Kızdırma bujisi kapağının tekrar takılması. 6. Akünün negatif terminalinin yeniden bağlanması. Bu işlem, araç modeline ve bujilerin konumuna bağlı olarak zorluk seviyesi değişebilir.