• Buradasın

    KHS-125-00-00 strok ayarı nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    KHS-125-00-00 strok ayarının nasıl yapıldığına dair bilgi bulunamadı. Ancak, genel olarak pnömatik silindirlerde strok ayarının nasıl yapılacağına dair bilgi mevcuttur.
    Pnömatik silindirlerde strok ayarı şu adımlarla yapılır:
    1. Montaj kontrolü: Silindirin bağlantı yüzeylerinin doğru açıda ve sıkı biçimde monte edildiğinden emin olunmalıdır 1.
    2. Strok sınırlayıcı cıvataların ayarlanması: Ön veya arka kapaklarda bulunan cıvatalar döndürülerek pistonun duracağı noktalar sınırlandırılır 1.
    3. Sistem basıncının gözlemlenmesi: Ayarlama sırasında sistemdeki hava basıncı dengelenmeli ve ani yüklenmelere karşı dikkatli olunmalıdır 1.
    4. Strok mesafesinin test edilmesi: Yapılan ayar sonrası piston hareketi cetvel, dijital ölçüm cihazı veya pozisyon sensörleri ile doğrulanmalıdır 1.
    Strok ayarı işlemi, uzman bir kişi tarafından yapılmalıdır 2.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Khs 125 strok nedir?

    KHS 125 strok, KHS tipi hidrolik silindirlerin strok uzunluğunu ifade eder ve 3000 mm'ye kadar olan strok seçenekleri arasında yer alır. Strok, pistonun silindir içerisinde hareket ettiği mesafeyi belirtir. KHS tipi hidrolik silindirlerin diğer özellikleri arasında: Piston çapı: 40 mm ile 200 mm arası. Piston kolu çapı: 22 mm ile 140 mm arası. Çalışma basıncı: 160 Bar. Test basıncı: 240 Bar. Kullanılan akışkan: Mineral yağlar. Çalışma ortam sıcaklığı: -20 °C ile +80 °C arası.

    Strok nedir?

    Strok, içten yanmalı motorlarda pistonun silindir içinde gidip gelme mesafesini ifade eder. Strok ile ilgili bazı bilgiler şu şekildedir: Motor hacmi: Strok, silindir çapı ile birlikte motorun hacmini belirler. Tork ve güç: Uzun stroklu motorlar daha fazla tork üretirken, kısa stroklu motorlar daha yüksek devirlerde daha fazla güç üretir. Motor karakteristiği: Strok, motorun karakteristiğini de etkiler. Yakıt verimliliği ve emisyonlar: Strok boyutu, yakıt verimliliği ve emisyon seviyelerini de etkiler. Strok, aynı zamanda mühendislik disiplininde, özellikle makine mühendisliğinde kullanılan bir terimdir.

    Motorda strok ne işe yarar?

    Motorda strok, içten yanmalı motorlarda pistonun silindir içinde kat ettiği mesafeyi ifade eder. Strokun motora sağladığı bazı faydalar şunlardır: Motor hacmi ve güç üretimi: Strok, silindir çapı ile birlikte motorun hacmini belirler. Tork ve güç: Uzun stroklu motorlar daha fazla tork üretirken, kısa stroklu motorlar yüksek devirlerde daha fazla güç üretir. Motor performansı: Strok, motorun karakteristiğini etkiler; uzun stroklu motorlar düşük ve orta devir aralığında, kısa stroklu motorlar ise yüksek devirde iyi performans gösterir. Yakıt verimliliği ve emisyonlar: Uygun strok ve bore oranları, motorun verimliliğini ve çevresel etkisini optimize eder.