Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kamil Koç firmasının kötü olarak değerlendirilmesinin bazı nedenleri:
- Müşteri hizmetleri sorunları 12. Bazı kullanıcılar, bilet işlemleri veya şikayetler için ulaştıkları müşteri hizmetlerinin yetersiz olduğunu belirtmektedir 12.
- Araç ve hizmet kalitesi 45. Kullanıcılar, araçların eski ve konforsuz olduğunu, ikram ve hizmet kalitesinin düşük olduğunu ifade etmektedir 45.
- Rötar ve sefer iptalleri 15. Seferlerin geç kalkması veya iptal edilmesi, yolcuların mağdur olmasına yol açmaktadır 15.
- Personel davranışları 15. Bazı yolcular, personellerin saygısız ve lakayıt tavırlarından şikayetçidir 15.
Kamil Koç ile ilgili yorumlar, kişisel deneyimlere göre değişiklik gösterebilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: